  • Data: 2004-03-18 17:27:32
    Temat: uniewaznienie przetargu. jak?
    Od: "Mazurzak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie bardzo wiem czy trafilem na dobra grupe. Jesli nie to przepraszam.
    Problem jest taki:
    firma x wyslala zapytanie ofertowe na swiadczenie jej uslug do kilku roznych
    firm m.in. do mnie.
    Firme x nie obowiazuje ustawa o zamowieniach publicznych. Deadline jest
    jutro.
    W zapytaniu ofertowym nie ma informacji jakie kryteria beda decydowaly o
    wyborze firmy, kiedy zostana ogloszone wyniki przetargu, jak rowniez kto
    zostanie poinformowany jego roztrzygnieciu (np. tylko zwyciezca czy tez
    wszycy uczestnicy). Czy moge napisac wniosek z żądaniem rozpisania nowego
    przetargu poniewaz ten nie spelnia wymogow uczciwego przetargu? Nie bede
    ukrywal ze zalezy mi na przesunieciu jego terminu.
    Z gory dziekuje za podpowiedzi.
    Pozdrawiam.