  • Data: 2008-01-06 14:52:35
    Temat: umowa zlecenia na koniec miesiaca
    Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! Pracuje chwilowo jako ankieter w systemie CATI (przez telefon). Na
    koniec kazdego miesiaca jest podpisywana umowa zlecenia i w niej jest tyle
    godzin ile udalo mi sie wypracowac przez ten miesiac. Wychodzi na to, ze
    pracuje miesiac bez zadnej gwarancji, ze ktos ze mna ta umowe podpisze i
    dostane pieniadze. Co bedzie jesli w srodku miesiaca bede chcial
    zrezygnowac? Przepracowalem juz kilka dni w tym miesiacu, w grafiku mam
    ustalone nastepne tygodnie pracy a w tym momencie chce zrezygnowac. Jesli
    beda mi kazac pracowac dalej tak jak mam ustalone w grafiku (nie mam
    podpisanej w koncu zadnej umowy) i postawia to jako warunek otrzymania
    pieniedzy i podpisania umowy, to maja takie prawo? Jesli zrezygnuje ot tak z
    dnia na dzien to mam prawo domagac sie wynagrodzenia za te dni, w ktorych
    pracowalem, ale nie ma na to dowodu(umowy)?