eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumowa z Idea. - rachunek zaplacony a oni i tak chca mi wylaczyc telefon › umowa z Idea. - rachunek zaplacony a oni i tak chca mi wylaczyc telefon
    From: Sebastian <m...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa z Idea. - rachunek zaplacony a oni i tak chca mi wylaczyc telefon
    Date: Thu, 20 Jan 2005 10:16:21 +0100

    rachunek zaplacilem 3 stycznia, i dostalem smsa ze mam im przeslac
    potwierdzenie faksem,
    wyslalem faks
    tydzien pozniej kolejny sms ze nie zaplacilem rachunku
    wyslalem drugi faks

    wczoraj sms ze mi wylacza telefon z dniem 21 stycnzia jesli nie zaplace
    rachunku, wiec zadzwonilem do BOK i mowie jak wyglada sytuacja, nakazali
    wyslac mi kolejny faks, podali inny numer,
    faks wyslalem
    dzwonie dzisiaj a oni mi mowia ze ciagle mam nie zaplacony, czy w zwiazku z
    tym jak mi wylacza jutro telefon mimo to ze mam zaplacony rachunek, moge
    zerwac z nimi umowe? mam podpisana jeszcze na pol roku, ale nie mam czasu
    sie im tlumaczyc i latac z jakims swistkiem po ich biuracha, bo maja burdel
    w dokumentach, czy jesli wylacza mi telefon, moge napisac pismo ze
    rezygnuje z ich uslug z ich winy??? (i nie narazic sie na zadne koszta,
    telefon potrzebuje i podpisze umowe z inna firma niz z ta IDEA)

    P.S. prosba o faks przychodzi do mnie tak co drugi miesiac, wkurzalem sie,
    wysylalem faksa i bylo wszystko w porzadku, ale teraz to przegieli