  • 1. Data: 2011-01-24 18:38:29
    Temat: umowa praedstępna
    Od: "wojtalla" <w...@p...fm>

    Jak w temacie
    działka z częściowo zabudową (piwnica)zakupiona 15 lat temu umowa
    przedstęna, u notariusza
    dokończyłem budowy domek jedno rodzinny.
    Zmarł sprzedający zmarła żona, została córka spadkobiercy i (syn) którego
    adres jest nie znany
    córka podtrzymuje moją umowę z ojcem.
    natomiast co mam zrobić żeby umowa sprzedaży działki była prawomacna?

  • 2. Data: 2011-01-24 18:54:16
    Temat: Re: umowa praedstępna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 12:38 PM, wojtalla wrote:
> [...]
    > adres jest nie znany
    > córka podtrzymuje moją umowę z ojcem.
    > natomiast co mam zrobić żeby umowa sprzedaży działki była prawomacna?

    mozesz to napisać jeszcze raz, ale po polsku.
    zacznij w wordzie, popraw błędy a potem po prostu wklej tekst.
    i dołóż daty. kto, co, kiedy.

  • 3. Data: 2011-01-25 02:00:58
    Od: "wojtalla" <w...@p...fm>

    Jak w temacie
[...]
    natomiast co mam zrobić żeby umowa sprzedaży działki była prawomocna?

  • 4. Data: 2011-01-25 02:06:08
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "wojtalla" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > adres jest nie znany
    > córka podtrzymuje moją umowę z ojcem.
    > natomiast co mam zrobić żeby umowa sprzedaży działki była prawomocna?

    Więcej błędów niż słów, kompletny brak sensu wypowiedzi, cóż to za tuman
    zawitał...

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2011-01-25 04:23:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 8:00 PM, wojtalla wrote:
> [...]
    > adres jest nie znany
    > córka podtrzymuje moją umowę z ojcem.
    > natomiast co mam zrobić żeby umowa sprzedaży działki była prawomocna?

    zapytam tak grzecznościowo.
    w jakim mieście mieszkasz?

  • 6. Data: 2011-01-25 09:39:54
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 12:54:16 -0600, witek napisał(a):

    > mozesz to napisać jeszcze raz, ale po polsku.

    Jemu chyba chodzi o to, ze 15 lat temu zawarl umowe przedwstepna na dzialke,
    a w miedzyczasie zmarl wlasciciel.

    Aczkolwiek nie bardzo sobie potrafie wyobrazic, by przez 15 lat nie
    doprowadzic tej sprawy do konca, co wiecej, wybudowac tam domek..

    --
    Mark

  • 7. Data: 2011-01-25 09:48:24
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik wojtalla napisał:
> [...]
    > adres jest nie znany
    > córka podtrzymuje moją umowę z ojcem.
    > natomiast co mam zrobić żeby umowa sprzedaży działki była prawomacna?

    poczekać jeszcze 5 lat i wystąpić o zasiedzenie :-)

  • 8. Data: 2011-01-25 11:13:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Więcej błędów niż słów, kompletny brak sensu wypowiedzi, cóż to za tuman
    > zawitał...

    Jotte ? :-)))

  • 9. Data: 2011-01-25 11:15:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl>

> [...]
    >
    > Aczkolwiek nie bardzo sobie potrafie wyobrazic, by przez 15 lat nie
    > doprowadzic tej sprawy do konca, co wiecej, wybudowac tam domek..

    Normalnie, wszystko dzieje się w rodzinie

  • 10. Data: 2011-01-25 13:18:13
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-01-25 10:48, cyklista pisze:
    > poczekać jeszcze 5 lat i wystąpić o zasiedzenie :-)

    15
    o ile w ogóle uzna się go za posiadacza...

    KG