  • 1. Data: 2003-03-10 15:12:40
    Temat: umowa o zakup sprzętu komputerowego
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Jestem podwykonawcą dużej firmy X. Miałem za zadanie dostarczyć
    komputery i inny sprzęt firmie Y na kwotę załużmy 25 000 zł. Firma X
    zobowiązała się, że wpłaci 1. transzę i mam termin by to wszystko złożyć
    i wtedy miałem dostać kolejne transze. Złożyłem, oddałęm, ale chociaż
    mija miesiąc, dostałem od firmy X tylko część pieniędzy. Jak mogę sprawę
    rozwiązać, by odzyskać to co moje, czyli np. 10 000 zł. Czy mogę np.
    postraszyć firmę X że jeżeli nie zapłacą do jakiegoś terminu, to
    "zarekwiruję" sprzęt firmie Y i wystawię go na licytacji by pokryć lukę
    (te 10 tyś.)?
    damian

  • 2. Data: 2003-03-10 19:44:39
    Temat: Re: umowa o zakup sprzętu komputerowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Postraszyć możesz czym chcesz. Ale bez wyroku sądu raczej bym nic nie
    rekwirował, jeśli nie chcesz zasiąść po niewłaściwej stronie wokandy.
    Możesz za to naliczyć odsetki karne i iść do firmy Y i zaproponować, że masz
    wierzytelność w wysokości 10.100 zł (z odsetkami) w stosunku do X i jeśli
    chcą, to możesz im to sprzedać za 10.000 zł. Może kupią. Zawsze to stówka do
    przodu, a jak nie, to się potarguj.