    From: "magi" <m...@w...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o pracę dla nauczyciela
    Date: Sat, 5 Nov 2005 21:51:30 +0100
    Sender: a...@m...tvsat364.lodz.pl

    Mam pytanie, koleżanka podjęła pracę w szkole podstawowej, od listopada, bo
    zwolnił się jakiś nauczyciel. Nie ma na razie uprawnień pedagogicznych, więc
    jest zatrudniona jako stażystka bez możłiwości wykonywania stażu (ponoć
    nawet gdyby chciała odbywać staz jednocześnie zdobywając kwalifikacje
    pedagoiczne to juz nie jest mozliwe, bo staż trzeba zacząc od września czy
    to prawda? )
    Natomiast to co mnie najbardziej niepokoi to to, że umowa zawarta na czas
    określony wygasa z dniem 30.VI
    Czy to oznacza, że jesli chce podjąć prace w następnym roku szkolnym jako
    nauczyciel będzie przez 2 miesiące bezrobotną? a co z urlopem skoro
    nauczyciele mogą go wykorzystywać tylko w wakacje to oznacza, że jej wogóle
    ten urlop nie będzie przysługiwał?
    Czy to powszednia taktyka zatrudniania nauczcycieli od wrzesnia do wakacji
    coby nie placić im ptrzez dwa miesiące?

    Za wszelkie informacje dziekuje