  • 1. Data: 2004-05-31 16:08:59
    Temat: umowa dotyczaca rejestracji domen w NASK...
    Od: "Wladyslaw Mindur" <b...@n...pl>

    Witam,
    Mam do Was pytanie. Czy NASK moze mi wytoczyc proces, lub zastosowac jakies
    inne nieprzyjemne sankcje w wypadku nieoplacenia w terminie abonamentu za
    utrzymanie domeny internetowej (nie wyslalem w terminie wniosku o usuniecie
    delegacji domeny http://www.dns.pl/rez_z_dom.pdf). Zasady rejestracji sa pod
    adresem: http://www.dns.pl/zasady.html
    Pani straszy mnie telefonicznie odsetkamia, a w regulaminie pisza tylko, ze
    w razie niezaplacenia rozwiazuja umowe (punkt 19 i 20). Czy ktos mial
    podobny problem?
    /pit