  • 1. Data: 2007-02-25 01:01:01
    Temat: umowa dla programu komputerowego
    Od: "s81" <i...@o...pl>

    Witam

    Podobnie jak w temacie.

    Pilnie poszukuje umowy lub przykladu umowy (jakis schemat tworzenia /
    pisania) dotyczacej sprzedazy oprogramowania. Mam tu na mysli autora
    oprogramowania, ktory przygotowal gotowy program i chce go sprzedac
    potencjalnemu klientowi. W umowie chce zawrzec wszystkie kwestie dotyczace
    ochrony jego praw autorskich (wazne jest zeby podkreslic - jakie prawa
    przysługuja uzytkownikowi oprogramowania).

    Dodatkowa kwestia, ktora mnie interesuje, to czy mozna klientowi w umowie
    zasugerowac np. jakie wtyczki (plug-iny) powinno sie stosowac z danym
    programem, a jakich nie. Inna sytuacja - czy mozna i w jaki sposob
    zasugerowac klientowi w umowie specyfikacje sprzetowa dla danego programu.

    Mam nadzieje, ze udalo mi sie sprecyzowac problem. Kwestia jest pilna i
    jezeli ktos posiada linki do artykulow badz umow (moga byc tez przyklady lub
    schematy pisania) to bardzo prosze o kontakt ze mna tu na grupie lub pod
    adresem w...@w...pl

    Z gory zdiekuje.

  • 2. Data: 2007-02-25 15:31:40
    Temat: Re: umowa dla programu komputerowego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s81 napisał(a):
    > Witam
    >
    > Podobnie jak w temacie.
    [ciach]

    Spadaj, spamerze...

    Myślisz, że jak 10 razy zadasz pytanie, to zraz ktoś odpowie?

  • 3. Data: 2007-02-25 16:47:04
    Od: "s81" <i...@o...pl>

    Probowalem dzisiaj usunac nadmiar postow ale niestety serwer odmawia tej
    czynnosci.
    Ilosc pytan nie wynika z mojej nachalnosci. Wczoraj wysylalem posta, i
    serwer zwracal informacje ze grupa jest zapelniona pytaniami - stad
    naddatki.
    Z gory przepraszam tych ktorzy poczuli sie urazeni.

    P.S. Panie Andrzeju, jezli jest Pan poirytowany ta sytuacją - rozumiem, ale
    tez podkreslam, ze forma Pańskiego posta wybiega poza dobre maniery.

    wiadomości news:onm8b4-paf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

  • 4. Data: 2007-02-25 19:11:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:ersejl$c3n$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *s81* napisał(a):

    > P.S. Panie Andrzeju, jezli jest Pan poirytowany ta sytuacją -
    > rozumiem, ale tez podkreslam, ze forma Pańskiego posta wybiega poza
    > dobre maniery.

    Poza dobre maniery w Usenecie zwanymi netykietą wybiega również pisanie
    nad cytatami.

    --
    Big Jack
    //////