    From: "Nicolla" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ulotki zasmiecajace moe drzwi..jak z tym walczyc??
    Date: 26 Apr 2008 14:17:19 +0200

    Witam

    Mam dosc nietypowa sprawe. Otoz mieszkam w dosc specyficznym wiezowcu z dosc
    specyficznymi sasiadami ( czytaj: niezbyt bezpieczna okolica)
    Odkad pamietam do moich drzwi sa wladane notorycznie ulotki, wciskane w drzwi
    albo wieszane na klamkach. Po pierwsze robi sie balagan, bo ulotki moznaby
    zostawic na skrzynkach z listami a po drugie mieszkam na parterze i teraz
    powiedzmy bedzie taka sytuacja ze wyjechalabym gdzies. Po duzej ilosci ulotek
    w drzwiach latwo zorientowac sie ze wlasciciela nie ma, a do mieszkania na
    parterze nietrudno sie dostac przez balkon.
    Czyli sa 2 sprawy: 1 zasmiecamie moich prywatnych drzwi, a druga narazenie
    mojego mieszkania w razie mojego wyjazdu. No i w ogole nieestetycznie to
    wyglada. dzwonilam juz doo jednej firmy, ze sobie nie zycze zasmiecania mi
    drzwi ale mam pytanie, czy moge zrobic cos jeszcze? Jak to wyglada ze strony
    prawa? Drzwi sa moja wlasnoscia, budynkiem zarzadza spoldzielnia, w bloku jest
    domofon a i tak "ulotkarze" sa wpuszczani i pod kazde drzwi w bloku laduja
    ulotki.. ktore w wiekszosci musza pote sprzatac panie sprzatajace z
    korytarzy...

    Mozna cos z tym zrobic? :-(

    pozdrawiam

    Nicolla