  • Data: 2004-12-26 10:48:13
    Temat: udzialowiec spolki zoo
    Od: "waldi" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    jestem udzialowcem dosyc przypadkowo zreszta spolki zoo, malym
    udzialowcem...
    w momencie odkupiena udzialow od innej osoby notarialnie wszytsko bylo ok
    zero dlugow spolki, slowem czysto
    ostatnio dowiedzialem sie ze w spolce sa nieprawidlowosci, ogolnie
    ksiegowosc zle prowadzona,
    bledy zwiazane z podatkami i jakies przekrety, spolka chyba bedzi emiala
    problemy moze zakonczy swoja dzialalnosc!!.
    moje udzialy sa male, pieniazki raz wyplacone rowniez male, nie pracuje w
    tej spolce, generalnie
    jestem tylko udzialowcem - pytanie jak jest oja odpowiedzialnosc w przypadku
    jakiejs afery, dlugow itp
    czy tylko do wysokosci udzialu? czy jestem odpowiedzialny za oszustwa
    podatkowe spolki??
    szczerze mowiac nie znam sie na tym i nie interesowalem sie tym, mialem
    zamiar pozbyc sie udzialow ale jakos
    sie nie zlozylo a tu zastala mnie taka sytuacja??

    dzieki za odpowiedz
    pozdr
    akulik