  • Data: 2009-09-19 13:48:14
    Temat: uczelnia nie udostepnia zakresu programowego
    Od: "Karol Tarski" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Zmieniam uczelnię na inną po 4 zaliczonych semestrach.
    W nowej chcę starać się o przeniesienie ocen, poprosiłem więc w dziekanacie
    starej uczelni o zakres programowy dotychczas zaliczonych przedmiotów.
    Odmówiono mi, wg. słów pani w dziekanacie uczelnia nie wydaje czegoś takiego
    na życzenie studenta.
    Wydaje mi się to dziwne,
    Czy rzeczywiście tak jest? Czy uczelnia ma obowiązek wydać mi taki dokument?
    Czy mogę w jakiś sposób wymusić korzystną dla mnie reakcję dziekanatu mojej
    starej uczelni?

    KT.