    From: zzzz <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ubezpieczenie zdrowotne po studiach
    Date: Wed, 05 Nov 2008 11:37:58 +0100

    W czasie studiów dziennych jest się "podpiętym" pod ubezpieczenie
    rodziców, i z tego co się dowiadywałem ważne jest ono również przez 4
    miesiące od ukończenia studiów. I tu jest problem; bebeczka w informacji
    nfz powiedziała mi że za ukończenie studiów uważa się 1szy możliwy
    termin obrony pracy czyli czerwiec, w urzędzie pracy że za to uważa się
    zdanie ostatniego egzaminu (nie licząc magisterskiego) a radcy prawni
    nfz że to właśnie obrona pracy jest formalnym zakończeniem studiów. Kto
    ma racje? dodam że broniłem się pod końcem października tego roku (do
    końca września był drugi termin, ale przedłużyłem sobie o miesiąc), i
    nie wiem czy dalej mam ubezpieczenie czy nie...

    zzz