  • Data: 2013-09-07 15:36:59
    Temat: tzw. "2 dni na poszukiwanie pracy"
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracownikowi odchodzącemu z pracy w określonych sytuacjach
    przysługują ponoć tzw. "2 wolne dni na poszukiwanie nowej pracy".
    Może mi ktoś wyjaśnić czy to jakiś żart? Mam rozumieć,
    że w dzisiejszych czasach typowy okres poszukiwania pracy
    w Polsce (może od razu pełny proces - od wysłania CV
    do podpisania umowy?) wynosi 2 dni? Tego to chyba nawet Tusk
    nie obiecywał? Czy ten przepis to jakiś relikt z PRLowskiego
    kodeksu pracy, kiedy to robota upominała się o pracownika,
    czy rzeczywiście obowiązuje do dziś?