  • 11. Data: 2005-05-24 14:18:24
    Temat: Re: tygodnik NIE i zakupiony od pasera dysk twardy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W tym wypadku nie przejdzie, bo trudno udowodnić, ze oni to zrobili w
    > celu wzbogacenia się. Weszli w posiadanie, to od razu powiadomili wszem
    > i wobec. Chcą oddać. Znikoma szkodliwość społeczna czynu. To coś, jakbyś
    > rower kolegi odkupił od złodzieja, by oddać koledze. niby też paserka,
    > ale nikt Cię przecież do sądu nie będzie włóczył.

    a to:

    Art. 267kk
    § 1. i § 3.

    oraz (byc moze, nie wiem czy umozliwaija mu korzystanie ze swojego dysku)

    Art. 268 kk
    § 1. i § 2.

    ?

    P.

  • 12. Data: 2005-05-24 14:20:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "CN" <b...@h...com> napisał w wiadomości

    > A mnie dodatkowo zastanawia jaka jest wartość dowodowa takich dysków,
    > skoro bez najmniejszego problemu można spreparować zawartość dowolnego
    > dysku - nagrać cokolwiek z dowolną datą i nawet pogrzebać w odpowiednich
    > strukturach dysku, aby śladu nie było po ewentualnych modyfikacjach.
    > /CN

    a to uz zmartwienie NIE, posel mowil ze wytoczy proces o pomowienie.

  • 13. Data: 2005-05-25 23:18:55
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-23 23:06 Przemek R... napisał(a):
> [...]
    > karnej za zakup
    > kradzionej rzeczy. Z tego co pamietam z rozmow z grupy, zakupienie takiej

    Bo dziennikarze w Polsce to święte krowy?
    Jakiś czas temu było, że skazali dziennikarzynę do więzienia, bo
    oczernił urzędnika, i jaki to straszny "zamach na wolność słowa". A to,
    że mógł komuś zniszczyć życie, to nieważne.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/