  • 11. Data: 2006-12-04 13:50:10
    Temat: Re: transfer domeny .pl
    Od: moda <u...@i...pl>

    Jakub 'jarbi' Roszkiewicz wrote:

    > Mają, ja Ciebie też mogę poprosić o pokazanie dowodu, ale możesz odmówić.
    > Po prostu chodzi o weryfikacje osoby. ;-)

    do transferu nie potrzebujesz zadnego papieru.

  • 12. Data: 2006-12-04 14:07:42
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    moda napisał(a):

    > Nie moze.

    Co nie moze? Poszyc sie? Mało wiesz...

    > Haslo przesylane jest na podany wczesniej adres i tylko ta osoba moze
    > dokonac zmiany delegacji. Zadne pisma do tego potrzebne nie sa.

    I tak powinno byc. Jednak co w sytuacji gdy nie ma podanego maila?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 13. Data: 2006-12-04 14:11:29
    Od: moda <u...@i...pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Co nie moze? Poszyc sie? Mało wiesz...

    > I tak powinno byc. Jednak co w sytuacji gdy nie ma podanego maila?
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    warunkiem dokonania rejestracji jest podanie emaila kontaktowego, i jest
    to glowna droga kontaktu. Jezeli ktos podal falszywy, to juz jego problem.

  • 14. Data: 2006-12-04 15:13:34
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    moda napisał(a):

    > warunkiem dokonania rejestracji jest podanie emaila kontaktowego, i jest
    > to glowna droga kontaktu. Jezeli ktos podal falszywy, to juz jego problem.

    Cos bardzo pewnie sie wyrazasz o tym warunku. Podpowiem Ci ze nie jest
    to u wszystkich wymagane... Ale mniejsza juz o to, bo nie wnosi to nic
    nowego do tematu. Zakladalem domeny dla firm, ktore w momencie
    rejestracji owej domeny nie posiadaly kont e-mailowych i jakos nie bylo
    problemu. Oczywiscie nie dalo sie tego zrobic 'z automatu' przez strone,
    jednak po kontakcie z uslugodawca nie bylo zadnego problemu w braku
    e-mail'a.

    pozdrawiam,
    Przemek O.