  • 1. Data: 2006-04-07 10:54:13
    Temat: torrent a rozpowszechnianie plików
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Jeżeli sciągam sobie film czy mp3 z jakiejś strony i siedzi sobie potem u
    mnie na dysku to nie łamie prawa, bo zakazane jest tylko
    rozpowszechnianie, tak?

    Ale co jeżeli do sciągania ww. plików uzywam torrenta lub innego programu
    p2p - tam ściągając jednocześnie wysyłam, czyli łamię prawo?

    --
    *==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 2. Data: 2006-04-07 11:55:07
    Temat: Re: torrent a rozpowszechnianie plików
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/7/2006 12:54 PM, grizz wrote:

> [...]
    >
    > Ale co jeżeli do sciągania ww. plików uzywam torrenta lub innego
    > programu p2p - tam ściągając jednocześnie wysyłam, czyli łamię prawo?

    Przeczytaj <e13sgf$8a3$1@nemesis.news.tpi.pl> oraz cały wątek.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 3. Data: 2006-04-07 12:06:19
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia 07-04-2006 o 13:55:07 Michał "Kaczor" Niemczak
    <k...@N...atn.pl> napisał:

    > Przeczytaj <e13sgf$8a3$1@nemesis.news.tpi.pl> oraz cały wątek.
    >
    > Kaczor

    Tam jest odpowiedź tylko na pierwsze pytanie.

    Co z tym uzywaniem torrenta?

    --
    *==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 4. Data: 2006-04-07 12:50:46
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > Ale co jeżeli do sciągania ww. plików uzywam torrenta lub innego programu
    > p2p - tam ściągając jednocześnie wysyłam, czyli łamię prawo?

    Tak, łamiesz prawo.

  • 5. Data: 2006-04-07 13:06:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > Tak, łamiesz prawo.

    jezeli wie

    P.

  • 6. Data: 2006-04-07 13:13:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Michał <d...@g...pl> napisali:

    > Tak, łamiesz prawo.

    Jesli wlasciciel utworu udostepnil go w ten sposob, to nie.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 7. Data: 2006-04-07 13:18:54
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia 07-04-2006 o 14:50:46 Michał <d...@g...pl> napisał:

    > Tak, ?amiesz prawo.

    ale jeżeli ściągam z serwera ftp to już nie łamię.

    Ciekawe te przepisy.

    --
    *==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 8. Data: 2006-04-07 13:26:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    grizz napisał(a):

    [...]

    > ale jeżeli ściągam z serwera ftp to już nie łamię.

    Bo *tylko* sciagasz. Torrenty z zalozenia sluza do symultanicznej
    wymiany, czyli i sciagasz, i wysylasz. Wysylanie jest wlasnie lamaniem
    prawa.

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 9. Data: 2006-04-07 13:26:28
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/7/2006 2:06 PM, grizz wrote:

    > Tam jest odpowiedź tylko na pierwsze pytanie.
    >
    > Co z tym uzywaniem torrenta?

    Jest też odpowiedź na drugie. Jeśli używasz programów, które umożliwiają
    ściaganie _i_ jednocześnie umożliwiają dostęp do Twoich zasobów lub
    tego, co ściągnąłeś to jest to już bezprawne. Poprostu udostępniasz i
    tyle. A to, czy ściągasz w międzyczasie to mało istotne.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 10. Data: 2006-04-07 13:33:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    grizz <g...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Co z tym uzywaniem torrenta?

    Torrent jest świetny, jeśli chodzi o dystrybucję free software.