  • 1. Data: 2003-02-17 18:11:19
    Temat: termin wyplaty w umowie na okres probny
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    mam umowe na 3 miesiace na pelny etat, tyle a tyle godzin
    tyle i tyle forsy netto, niestety bez daty "platne do ...dnia miesiaca"
    czy jakis przepis reguluje termin takiej platnosci
    (Prawo Pracy ??) czy jednak lepiej prosic pracodawce
    o skorygoweanie umowy ? wolalbym nie, ale tez
    nie chce potem czekac 3 miesiace na wyplate....

    ZOMO
    sorki jesli to juz bylo walkowane....

  • 2. Data: 2003-02-18 00:26:43
    Temat: Re: termin wyplaty w umowie na okres probny
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 17 Feb 2003 19:11:19 +0100, "ZOMO"
    <f...@p...onet.pl> zakodował:
    >czy jakis przepis reguluje termin takiej platnosci
    >(Prawo Pracy ??) czy jednak lepiej prosic pracodawce

    KP:
    Art. 85. § 1. Wypłaty wynagrodzenia za pracę dokonuje się co najmniej
    raz w miesi?cu, w stałym i ustalonym z góry terminie.
    § 2. Wynagrodzenie za pracę płatne raz w miesi?cu wypłaca się z dołu,
    niezwłocznie po ustaleniu jego pełnej wysoko?ci, nie póĽniej jednak
    niż w ci?gu pierwszych 10 dni następnego miesi?ca kalendarzowego.
    § 3. Jeżeli ustalony dzień wypłaty wynagrodzenia za pracę jest dniem
    wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzedzaj?cym.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-02-18 09:10:43
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    > Pięknego dnia Mon, 17 Feb 2003 19:11:19 +0100, "ZOMO"

    Można jeszcze dodać, że:

    Art. 282. § 1. Kto, wbrew obowiązkowi:

    1) nie wypłaca w ustalonym terminie wynagrodzenia za pracę lub innego
    świadczenia przysługującego pracownikowi [...]

    ...podlega karze grzywny

    (kodeks pracy0

    Depi.