-
1. Data: 2002-07-08 14:45:35
Temat: termin naprawy gwarancyjnej
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl>
Witam wszystkich.
Mam taki problem.
Jezeli oddaje do serwisu czesc komputerowa i zgodnie z warunkami gwarancji
czyli po uplywie 21 dni roboczych sprzedawca nie byl w stanie naprawic mi
danej czesci. Co moge wtedy zrobic?
Czy moge zarzadac zwrotu pieniedzy za czesc a jesli tak to wedlug jakiego
cennika (terazniejszego czy wedlug paragonu) ?
Czy moge domagac sie dania mi nowej czesci?
Jaka instytucja jak cos moge sie podeprzec w sporze, jesli sprzedawca twardo
odmowi wydania mi sprzetu lub pieniedzy pomimo przekroczonego czasu na
naprawe?
A moze znacie po prostu jakies linki stron na ktorych moglbym poczytac cos
niecos na ten temat.
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam.
Dominik