    From: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tendencje proeuropejskie
    Date: Sat, 14 Jun 2014 10:01:50 +0200

    napisałem od ISP czy może mi zmienić IP na takie bez domeny z
    namierzaniem, a on mi na to:

    "Niestety prawo nie pozwala na takie ustawienia. Kazdy adres IP musi być
    identyfikowalny po lokalizacji i operatorze. Dodatkowo sam komputer
    (przegladarka) publikuje takie info na forach i formularzach więc nawet
    jesli IP było by inne to wyświetli info o miescie."

    mam iść z tym do sądu? niby na jakiej podstawie tak stwierdził? czy tusk
    przemycił do prawa jakieś wskazówki dla psycholi?