eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[telekom] Wypoowiedzenie Klienta Biznesowego › [telekom] Wypoowiedzenie Klienta Biznesowego
  • Data: 2010-07-06 09:41:59
    Temat: [telekom] Wypoowiedzenie Klienta Biznesowego
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Mam mala zagwozdke, klient bedacy klientem biznesowym ma podpisana umowe
    lojalnosciowa na 24 miesiace.
    Umowa przeszla juz na czas nieokreslony z 2 miesiecznym terminem
    wypowiedzenia.

    Klient pisze pismo, ze zawiesza dzialanosc dnia takiego i takiego i w
    zwiazku z tym, mamy zaprzestac wystawiania mu faktur bo on nie bedzie
    placil oraz, ze z zw. z zawieszeniem dzialanosci on rozwiazuje umowe bez
    zadnych konsekwencji (czyli nie bedzie oplacal zadnych miesiecy
    wypowiedzenia, mamy mu rozwiazac umowe z terminem jaki sobie okreslil... do
    konca miesiaca)

    Do powyzszego dodam, ze klient w pismie zawarl rowniez, iz zmienia miejsce
    zamieszkania, wypowiada umowy najmu itp.

    Gdyby Klient nie byl chamem, pewnie bym mu odpuscil, ale, ze rzuca miechem
    na lewo i prawo, wysmiewa sie z braku biura (fizyczego, wszelkie formalnosci
    zawsze zalatwiamy u klienta) i inne kwiatki np: pismo ze swoja rezygnacja
    przekazal rowniez na dzien dobry do kancelarii prawnej.

    Pytanie czy klient moze sobie w ten sposob rezygnowac... mnie nie
    interesuje, ze zawiesza dzialanosc, za prad musi placic, pomimo zawieszenia
    dzialalnosci.

    Co z tym fantem zrobic ?

    Pozdrawiam

    --
    doom3

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1