  • 11. Data: 2007-06-23 10:03:15
    Temat: Re: tele-wyndykacja :)
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Maciej Pasinski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f5ig29$r47$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No i czym sie chwalisz zlodzieju?
    > Nie placisz rachunkow, a pozniej myslisz ze jest byc z czego dumnym.

    Oj, oj, oj, oj. Przeciez jezeli zobowiazanie istnieje to pralnia brudnych
    pieniedzy zwana dla niepoznaki firma windykacyjna miala dosc czasu, zeby
    uzyskac tytul wykonawczy.

    Nie uzyskala? Ciekawe dlaczego...

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 12. Data: 2007-06-23 10:23:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Pasinski wrote:

    > Tak, na pewno będę przeszukiwać całą sieć, żeby znaleźć dowody na to, że nie
    > jesteś oszustem.

    O, jakiś pogrobowiec Dzierżyńskiego!

    Dla twojej informacji: to ty musisz znaleźć dowody winy, a nie pomawiana
    przez ciebie osoba dowody swojej niewinności.

  • 13. Data: 2007-06-25 07:37:52
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Maciej Pasinski" <m...@o...pl> napisał w

    dowody na to, że nie
    > jesteś oszustem.
    > Skoro opisujesz dokładnie całą sytuację z powołaniem tylko na to, że coś
    > się przedawniło, oznacza tylko że twoja moralność jest moralnością oszusta
    > i naciągacza. I nie ma się czym chwalić, że byłeś bezczelny przez telefon.

    Jaka zlodziejska firme windykacyjna reprezentujesz?

    Neko

  • 14. Data: 2007-06-25 07:46:58
    Od: "Wojtek" <w...@...wp.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał

    > Nie uzyskala? Ciekawe dlaczego...

    I ciekawe dlaczego nieustannie wysylaja listy zwykle,
    a nie potrafia wyslac listu poleconego?

    Mam podobna sprawe i od 2 lat nie moge sie doprosic,
    aby EOS przyslal mi list polecony z klarownym wyjasnieniem
    i wezwaniem do zaplaty.

    Od 2 lat domagam sie, aby sprawe skierowali do sadu
    i jakos do tej pory nie potrafia tego zrobic. :)

    Dzwonia zwykle raz na miesiac (i swoimi przyglupimi
    uwagami probuja wymusic na mnie zwrot nienaleznego dlugu),
    raz na miesiac dostaje
    makulature z grozbami i... nic. :)

    A od takich spraw jest sąd i ew. komornik. A nie idioci
    z IQ ponizej 20.

    Wojtek

  • 15. Data: 2007-06-25 10:20:58
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Mam podobna sprawe i od 2 lat nie moge sie doprosic,
    > aby EOS przyslal mi list polecony z klarownym wyjasnieniem
    > i wezwaniem do zaplaty.

    No wlasnie z nimi mam do czynienia :D

    > Od 2 lat domagam sie, aby sprawe skierowali do sadu
    > i jakos do tej pory nie potrafia tego zrobic. :)

    Tak dlugo zamierzaja te smiecie wysylac? :>

    > Dzwonia zwykle raz na miesiac (i swoimi przyglupimi
    > uwagami probuja wymusic na mnie zwrot nienaleznego dlugu),
    > raz na miesiac dostaje

    Do mnie na szczescie nie maja numeru.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2007-06-28 10:39:21
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Wojtek pisze:

    > Mam podobna sprawe i od 2 lat nie moge sie doprosic,
    > aby EOS przyslal mi list polecony z klarownym wyjasnieniem
    > i wezwaniem do zaplaty.

    ULTIMO wysyła polecone co oczywiście niczego nie zmienia w kwestii
    przedawnienia :) Znajoma została przez sk* z windykacji wykierowana
    prosto na załamanie nerwowe. Moje tłumaczenia, że to ściema, że
    straszenie "ludźmi z miasta, którzy wykupują długi" to tylko taki manewr
    retoryczny nie pomagały. Od paru miesięcy jest spokój bo znajomej
    zabrałem SIM'a (teraz ja odbieram od nich telefony) i znajoma przynosi
    mi nieotwarte polecone z ULTIMO. Ja mam kupę zabawy a ona spokój bo jest
    na bieżąco (po przeczytaniu mówię jej, że nic nowego nie wymyślili).
    Najciekawsze, że problem dotyczy PRZEDAWNIONEGO kredytu bankowego na
    kwotę już teraz prawie 20 tys. zł.

    > Od 2 lat domagam sie, aby sprawe skierowali do sadu
    > i jakos do tej pory nie potrafia tego zrobic. :)

    Ja im o tym wspominam przy okazji każdej rozmowy :)

    > Dzwonia zwykle raz na miesiac (i swoimi przyglupimi
    > uwagami probuja wymusic na mnie zwrot nienaleznego dlugu),
    > raz na miesiac dostaje
    > makulature z grozbami i... nic. :)

    No to ULTIMO dzwoni średnio raz na dwa tygodnie. Mają zacięcie śledcze.
    W jednej z rozmów udało się z windykatorki wymusić, że uważają mnie za
    byłego męża dłużniczki (zaciągnął bez jej wiedzy kredyt).

    > A od takich spraw jest sąd i ew. komornik. A nie idioci
    > z IQ ponizej 20.

    Z ostatnich rewelacji dowiedziałem się, że sprawa poszła do sądu i że
    będzie rozpatrzona w trybie niejawnym. W przedostatniej mówili, że już
    wystawili BTE. Niestety nie nagrywam tych głupot bo pewnie wiele osób by
    sobie chętnie posłuchało ale nie mam odpowiedniego telefonu.