  • 1. Data: 2006-01-23 10:27:06
    Temat: tele 2 i faktura której nie powinno być - proszę o pomoc!!!
    Od: "Ewa" <c...@o...pl>

    Witajcie

    Sytuacja jest taka:
    jest nr telefonu, który kiedyś należał do firmy - miała podpisaną umowę na
    rozmowy z tele 2
    mój mąż jako firma przejął ten nr od tej firmy, w telekomunikacji przepisał
    nr na swoją firmę i z tele2 podpisał umowę - fakt ten miał miejsce w lutym
    2004 roku.
    Jakież było nasze zdziwienie gdy kilka dni po podpisaniu tej umowy z tele 2
    nie mogliśmy korzystać z ich usług. Na nasze interwencje była jedna
    odpowiedź - poprzedni właściciel nie rozwiązał z nimi umowy.
    I tak do tej pory nie mozemy korzystać z tele2 - wybieramy ciągle prefiks
    1033.

    Wczoraj przypadkeim spotkałam byłego właściciela naszego telefonu a on mi
    mówi, że tele2 przysłało wezwanie do zapłaty za faktury z 2003, 02-03.2004 i
    05.2004r.
    Nie wiem jak to było z tymi 02 i 03 ale nie mozliwe było to 05.2004 bo tak
    jak mówię nie mogliśmy dzwonić.
    Facet poprosił o przesłanie kopii tych faktur bo myślał, ze to pomyłka - ale
    przysłali!!!

    I teraz moje pytanie jest takie - jak taką sprawę załatwić??
    Po drugie jestem trochę wściekła bo nie raz się nasłuchałam od męża, że
    ciągle musi wybijać tyle cyferek na telefonie - czy mogę starać się o
    odszkodowanie od tele2 za nie możność korzystania z ich usług - podpisali
    umowę czyli chyba powinnam móc.

    Może ktoś mi doradzi, bo okaże się, że nam też przyślą kiedyś takie fakturki
    i .. co ja biedna wtedy pocznę?

    Ewa