  • Data: 2002-11-12 22:39:44
    Temat: tajemnica firmy
    Od: "e-matrix" <s...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co dokładnie oznacza tajemnica firmy?
    Czy obowiązuje taka tajemica po ustaniu stosunku pracy?
    Czy jeżeli wykonywałem projekt, w firmie przedstawiający miasto w którym
    mieszkam (a podpisałem dokument o tajemicy) a później po ustaniu stosunku
    pracy wykonanłem prywatnie też strone o moim mieście, czy mogłem zostać
    oskarżony o czyn nieuczciwej konkurencji a dokładniej o ukradnięcie pomysłu?
    Chociaż nie podpisywałem żadnego dokumentu dotyczącego nieuczciwej
    konkurencji! Projekty nie były podobne nie było żadnych plagiatów, grafike,
    zdjecia wykonałem sam a zgode na teksty otrzymałem od władz miasta!

    pozdrawiam
    tender