  • 1. Data: 2002-11-04 09:23:51
    Temat: szukam prawnika - proces z firma ubezpieczeniowa
    Od: k...@o...pl

    WItam wsystkich grupowiczow,
    mam do was wielka prosbe o polecenie mi kancelarii lub prawnika (najlepiej z
    warszawy lub okolic) specjalizujacego sie w procesach przeciwko firmom
    ubezpieczeniowym. Zamierzam podac do sadu firme Warta za bezprawne zanizenie
    przez nia odszkodowania z ubezpieczenia OC.
    Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam,
    kuba

  • 2. Data: 2002-11-13 14:42:32
    Od: "..::BETON::.." <a...@p...fm>

    Witam

    Naświetl temat - jeśli oczywiście możesz, miałem taki przypadek może nie
    będziesz musiał brać adwokata

    Pozdrawiam

    Andrzej