  • 1. Data: 2008-01-03 18:46:19
    Temat: szatnia, a 'nie odpowiadamy za...'
    Od: Rafal Jezak <r...@N...gmail.com>

    Witam,

    ostatnio słyszałem, już nie pamiętam gdzie, że napis na szatni (szatnia
    nie odpowiada za zagubione rzeczy), w której zostawiamy kurtkę i płacimy
    jest niezgodny z prawem? Dobrze słyszałem? :) Jeśli tak (na szczęście mi
    się to jeszcze nie zdarzyło) to co zrobić jak zginie kurtka?

    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).pl

  • 2. Data: 2008-01-03 19:07:46
    Temat: Re: szatnia, a 'nie odpowiadamy za...'
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Jezak" <r...@N...gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest niezgodny z prawem? Dobrze słyszałem? :) Jeśli tak (na szczęście mi
    > się to jeszcze nie zdarzyło) to co zrobić jak zginie kurtka?

    Wezwać policję.

  • 3. Data: 2008-01-03 20:12:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Rafal Jezak" <r...@N...gmail.com> wrote
    > ostatnio słyszałem, już nie pamiętam gdzie, że napis na szatni (szatnia
    > nie odpowiada za zagubione rzeczy

    "za" ? kurtkę czy rzeczy w kieszeniach. O ile jak zginie kurtka to łatwo to
    udowodnić mając numerek w ręce to przy rzeczach w kieszeniach, czy tam
    szaliku, czapce...

  • 4. Data: 2008-01-03 22:00:27
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Rafal Jezak nadaje: