    From: thaniel <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: strona z materialami, sciagawkami a prawo
    Date: Mon, 31 Jan 2005 17:06:56 +0100

    Witam!

    Zamierzam uruchomic (a wlasciwie czesciowo juz to zrobilem) serwis
    internetowy z materialami dla studentow. Materialy czesciowo beda
    pochodzily z mojego zrodla no i czesciowo beda nadsylane przez ludzi.
    Piszac materialy mam na mysli notatki, sciagi, referaty itp.

    Zastanawiam sie na ile taki serwis i udostepnianie takich materialow jest
    zgodne z prawem. Jesli jednak sa tu jakies uwarunkowania (np. umowa ktora
    trzeba zaakceptowac aby cos pobrac) bardzo Was prosze napiszcie.

    Dzieki za wszelka pomoc!

    __
    Pozdrawiam
    Daniel