  • 1. Data: 2011-01-30 10:48:31
    Temat: strona internetowa
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Mam stronę internetową chciałbym zamieszczać na niej artykuły dotyczące
    pakietu Office 2010. Np. mogą to być artykuły dotyczące edytora Word jak
    formatować teksty, jak zrobić spis treści itd. W artykułach chce
    umieszczać zdjęcia z programu. Czy jeśli udostępniam to całkowicie za
    darmo musze kupić orginalny produkt z licencją?

    Rafał

  • 2. Data: 2011-01-30 12:49:09
    Temat: Re: strona internetowa
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umieszczać zdjęcia z programu. Czy jeśli udostępniam to całkowicie za
    > darmo musze kupić orginalny produkt z licencją?

    Powinieneś umieścić na stronie zdjęcie klucza produktu, tylko nie rób go aparatem
    Sony bo to konkurencja w niektórych dziedzinach :D

  • 3. Data: 2011-01-30 14:28:58
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    > umieszczać zdjęcia z programu. Czy jeśli udostępniam to całkowicie za
    > darmo musze kupić orginalny produkt z licencją?
    Lepiej w artykułach nie umieszczaj zdjęć programu, a zrzuty ekranu, będą
    lepiej wyglądać.
    Masz prawo pisać artykuły na temat programu, którego nie masz w domu na
    prywatnym komputerze, a korzystasz z niego w szkole, w bibliotece, w
    kawiarence internetowej.
    Ale nie uprawnia cię to do używania wersji pirackiej w domu.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 4. Data: 2011-01-30 16:37:01
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    dziękuje za odpowiedź a co z wersjami 30 dniowymi trial? czy mogę
    zamieszczać artykuły i print screeny w artykułach wykorzystając tę
    licencję itd.

    wtedy niby mam wersję 30 dniową ...
    lub jeśli posiadam np. demo programu ?

    jak to wszystko wygląda

    Rafał

  • 5. Data: 2011-01-30 17:14:40
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

> [...]

    > dziękuje za odpowiedź a co z wersjami 30 dniowymi trial? czy mogę
    > zamieszczać artykuły i print screeny w artykułach wykorzystając tę

    Jest dokładnie tak jak napisałem, pisanie o programie (nawet w znaczeniu -
    reklamowanie) nie upoważnia cię do używania pirackich wersji. Wersje trial
    nie są pirackie. Zrobienie zrzutu ekranu nie jest w żaden sposób związane z
    licencją programu.

  • 6. Data: 2011-01-30 18:51:12
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    a więc podsumowując mogę pobrać wersję trial programu np. Office 2010
    używać jej przez 30 dni, pisać na ten temat darmowe artykuły, robić
    print screeny i jest to wszystko legalne.. ok
    to chciałem wiedzieć

    Rafał

  • 7. Data: 2011-01-30 21:08:41
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    czy ktoś może mi jeszcze potwierdzić to co napisałem wyżej jeśli chodzi
    o wersję trial bo jakoś do końca nie jestem przekonany a nie chciałbym
    sobie narobić niepotrzebnych kłopotów :/

  • 8. Data: 2011-01-31 11:39:50
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 30.01.2011 22:08, Rafał wrote:
    > czy ktoś może mi jeszcze potwierdzić to co napisałem wyżej jeśli chodzi
    > o wersję trial bo jakoś do końca nie jestem przekonany a nie chciałbym
    > sobie narobić niepotrzebnych kłopotów :/

    Zobacz, czy producent umieszcza cos w licencji na ten temat?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org