  • Data: 2004-07-01 11:32:46
    Temat: sprzedaz oprogramowania do USA
    Od: "Jakub" <jacob@[delete.it]futurenova.net> szukaj wiadomości tego autora

    Mam mozliwosc uruchomienia eksportu oprogramowania do USA (bezposrednia
    dystrybucja od jednej z polskich firm). Sprzedaz bylaby prowadzona poprzez
    internet (sklep on-line).
    Niestety temat jest mi calkowicie obcy od strony prawnej , prosilbym o
    wskazanie jakis artykulow na ten temat lub rozwianie paru watpliwosci:
    - Czy do takiego produktu nalezy doliczac VAT ? Czy tez jego amerykanski
    odpowiednik ?
    - Czy mozna wystawiac fakture odbiorcy z USA ?
    - Na jakich zasadach obowiazuje prawo wszelkich roszczen ze strony klienta
    (reklamacje itp.) ? Na polskich czy amerykanskich ?
    - Jaka metoda platnosci stosowana jest najczesciej przy takich transakcjach
    ? Przelewe ze Stanów do Polski jest bardzo drogi (w praktyce paredziesiat
    USD) co czasem bedzie stanowic nawet 1/3 ceny produktu wiec odpada...