  • Data: 2005-02-20 20:34:53
    Temat: sprzedaż domu - wydanie za 0,5 roku - jak sie zabezpieczyc?
    Od: e-radek <e...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprzedaje domek.
    Mam klienta ktory dzis placi za ciego cala cene, ale wprowadza sie
    dopiero po naszym opuszczeniu mieszkania za 6 miesiecy.

    W jaki sposob moge sie zabezpieczyc aby jutrzejszy wlasciciel nie
    probowal sie mnie pozbyc z mieszkanka przed uplywem owych 6 miesiecy lub
    nie probowal zamieszkac wczesniej ze mna?

    Czy jakis zapis w akcie notaraialnym bedzie wystarczajacy. Jesli tak to
    jaki?

    Na co ew. jeszcze zwrocic uwage przy tego typu transakcji.

    dzieki i pozdrawiam
    e-radek