  • Data: 2002-07-31 19:27:50
    Temat: sprzeczność ?
    Od: "ENTIS" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Co prawo mówi na temat nazwisk będących nazwami zastrzeżonymi przez urząd
    patentowy ? Z jednej strony nikt nieuprawniony nie może używać takiej nazwy,
    a z drugiej ustawa o prawie autorskim mówi że autor ma prawo podpisywać
    swoje dzieło. Czyli np jak zrobie sobie jakiś wynalazek to mogę go
    podpisywać MICROSOFT jeżeli mam tak na nazwisko.

    Powstaje więc konfilkt : Kto jest ważniejszy MICROSOFT - firma, czy
    MICROSOFT adam ? :)

    Oczywiście nie chodzi mi o nazwę microsoft - to tylko przykład.

    Pozdrawiam. ENTIS
    e...@p...fm, GG 3313094