  • Data: 2008-03-06 11:06:24
    Temat: sprzeciw od nakazu zapłaty - forma
    Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dostałam nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym, chcę wnieść sprzeciw bo
    sprawa się przedawniła (usługi telefoniczne za rok 2002)ale w pouczeniu Sąd
    napisał, że "jeżeli pozew wniesiono na urzędowym formularzu, wniesienie
    sprzeciwu wymaga również zachowania tej formy". Załączony do nakazu odpis pozwu
    jest na formularzu podobnym do PITów, czy ja aby wnieść sprzeciw również muszę
    wypełnić taki Sądowy PIT, czy wystarczy, że napiszę zwykłe pismo