  • Data: 2003-09-09 19:10:32
    Temat: sprawa w sadzie - Zaginiecie paczki
    Od: "chrupek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Mam takie pytanie do szanownej grupy. Mianowicie pare miesiecy temu wyslalem
    paczke do mojego brata, w ktorej znajdowal sie tel kom wart wtedy okolo 2000
    zł. Niestety paczka nie miala podanej wartosci i oczywiscie zaginela - tak
    stwierdzila poczta. Po tym fakcie zlozylem wniosek o odszkodowanie i
    dostalem odp ze najwyzsze odszkodowanie moze wyniesc 96 zl (15-krotnosc
    oplaty pocztowej) i takiez mi przyznano, odwolalem sie od tej decyzji do
    wyzszej instancji ktora potwierdzila te decyzje. Został mi juz tylko sąd. I
    tutaj pytanie do szanownej grupy czy jest jakakolwiek szansa ze sąd moze
    zmienic te decyzje i przyznac wieksze odszkodowanie. Czy np powolanie
    swiadkow mogloby cos zmienic w tej sprawie ? Jakie bylyby ewentualne koszty
    skierowania sprawy do sadu? Z gory dzieki za pomoc

    pozdr
    Krzysztof Dankowski