  • 1. Data: 2003-10-20 14:32:55
    Temat: spółki z udziałem skarbu panstwa
    Od: "bogutek" <b...@p...onet.pl>

    witam serdecznie ,
    potrzebuje dotrzec do informacji o strukturze wlasnosciowej spolki akcyjnej
    , o ktorej wiem , ze udzialowcem jest skarb panstwa ( nie wiem czy
    wiekszosciowym czy nie ) . Jak to zrobic i gdzie zapukac ?
    Z gory dziekuje za podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-10-20 17:57:53
    Temat: Re: spółki z udziałem skarbu panstwa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KRS - numer KRS-u powinni podawać na pismach. Wypełniasz wniosek
    (znajdziesz go na stronach KRS-u), wnosisz opłatę, i za kilka dni
    przychodzi Ci na piśmie.