  • Data: 2004-05-03 19:44:04
    Temat: spoldzielnia
    Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    dostalam wlasnie nowe wyliczenie czynszu od spoldzilni. Krotko mowiac jest
    to wzrost nieuzasadniony. Spoldzielnia ta,nie reaguje na zadne pisma,
    dot,roznych spraw, wiec moje ustosunkowanie sie do tej podwyzki tez pewnie
    bedzie bez odpowiedzi. A jesli ona bedzie,to jak zwykle niekonkretna itd.
    Mam pytanie..kto jest "nad" spoldzielnia?Do kogo mozna z tym pojsc?Gdzie
    napisac? Mam juz serdecznie dosc walki z wiatrakami.
    jesli ktos ma podobne doswiadczenia,albo info,ktorego potrzebuje, to
    poprosze

    dzieki
    magda