  • 1. Data: 2002-11-21 17:23:22
    Temat: spółak jawna
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    chcę założyć spółkę jawną powstającą z dwóch działalnośc gospodarczych
    (mojej i męża) pani mecenas za wypełnienie dokumentów do KRS żąda ponad 2
    tysiaki. czy ktoś ma jakiś inny pomysł jak to załatwić (wzory druków do KRS-
    wypełnionych). Z góry dzięki
    Renata

  • 2. Data: 2002-11-21 19:28:48
    Temat: Re: spółka jawna
    Od: "Raldek" <r...@p...pl>

    Zarejestrowanie spółki jawnej można spróbować zrobić samemu. Formularze można
    znaleźć w serwisie www.PoradaPrawna.pl, w dziale wzory pism. Wypełnienie
    formularza nie jest skomplikowane, a wszystkie szczegóły dotyczące spółki
    jawnej znaleźć można w kodeksie spółek handlowych (tą ustawę też można znaleźć
    w serwisie).
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl