  • 1. Data: 2002-06-02 19:55:53
    Temat: słup(ek) telefoniczny
    Od: "^pio^" <k...@w...pl>

    Proszę o informację jak pozbyć się słupa telefonicznego TPSA których sztuk 3
    (w tym jeden na mojej posesji postawiono) - dwa z nich są w "miedzy"
    pomiędzy sąsiadem a mną.

    Postawiono jakieś 8 lat temu. Wtedy nie podpisałem żadnego kwitu że mają tam
    stać - przyszli goście postawili słupy (krzywo) i powiedzieli że telefon
    zakładają. 9 lat temu telefon to z pocałowaniem rączki wziąłem. Teraz
    przymierzam się do sprzedaży działki - chciałem ogrodzić a tu słupy i
    chętnych nie ma - no byliby ale gdyby nie te słupy. Przy grodzeniu muszę
    odsunąć się z metr od granicy anby słupy wystawić poza działkę. Kto mi
    zapłaci za 100m działki - straty w ogrodzeniu.

    Co mogę w tym temacie zrobićz TPSA? W jakiej formie (może jakiś przykład
    napisać coś do ichniejszego BOK)?

    dzieki