  • 1. Data: 2004-10-15 05:42:53
    Temat: skrzynki pocztowe cd
    Od: "Stefan - Władysław Stamblewski" <s...@i...pl>

    Każde urządzenie jest zawodne. W moim przypadku uszkodzeniu uległ kluczyk
    (widoczne wyłamanie ząbka). Wg .
    Dz.U.96.1.6

    2003-08-24 zm.wyn.z Dz.U.03.130.1188 art.92

    ROZPORZĄDZENIE

    MINISTRA ŁĄCZNOŚCI

    z dnia 13 listopada 1995 r.

    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzynki do
    doręczania korespondencji, oraz zasad zakładania i użytkowania tych
    skrzynek.*

    § 6. 1. Właściciel skrzynki prowadzi jej bieżąca konserwację.

    2. Na pisemny wniosek właściciela, lokatora lub administratora budynku,
    podmiot wykonujący usługi pocztowe o charakterze powszechnym, który umieścił
    skrzynkę, jest obowiązany dokonać odpłatnie naprawy, wymiany skrzynek lub
    wydać dodatkowy klucz do przegródki.

    Zgłoszenie incydentu propozycja wymiany zamka za 15 PLN, Czy obywatel jest
    zmuszony do korzystania z przedmiotowej "skrzynki" (niby tak) czy nie jest
    to naruszenie wolności (wymuszenie). Brak dostępu powoduje niemożność
    odbioru koresponcji która niby jest doręczona.

  • 2. Data: 2004-10-15 17:15:27
    Temat: Re: skrzynki pocztowe cd
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > Zg?oszenie incydentu propozycja wymiany zamka za 15 PLN, Czy obywatel
    > jest
    > zmuszony do korzystania z przedmiotowej "skrzynki" (niby tak) czy nie
    > jest
    > to naruszenie wolno?ci (wymuszenie). Brak dost?pu powoduje niemo?no??
    > odbioru koresponcji która niby jest dor?czona.

    Nie jest to żadne wymuszenie, bo obwatel ma dwie ręce i sam może to sobie
    naprawić - nikt nie mowi, że musi mu to naprawić poczta...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-10-15 19:57:54
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "SebOLO" <p...@b...spamu.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest to żadne wymuszenie, bo obwatel ma dwie ręce i sam może to sobie
    > naprawić - nikt nie mowi, że musi mu to naprawić poczta...

    To ma naprawiac cudza wlasnosc? Skrzynki sa wlasnoscia poczty (narazie)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2004-10-16 08:58:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 21:57:54 +0200, Rafał M
    <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał:

    > Użytkownik "SebOLO" <p...@b...spamu.pl> napisał w wiadomości
    >

    > To ma naprawiac cudza wlasnosc? Skrzynki sa wlasnoscia poczty (narazie)

    Może sobie przyczepić swoją skrzynkę do ściany obok. Widziałem już coś
    takiego.

    --
    Falkenstein