  • Data: 2006-04-22 14:26:13
    Temat: skladanie zeznan i zachowanie anonimowosci
    Od: "harvester" <n...@d...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam do grupy takie pytanie:

    Jak wyglada sprawa zachowania anonimowosci w przypadku skladania zeznan na
    policji? Chodzi mi o podejscie teoretyczne, czyli "jak sie to powinno
    robic", oraz o podejscie czysto praktyczne, czyli "jak to sie normalnie
    odbywa".

    W gre wchodzi kradziez dokonana na terenie UE, za granica PL. W PL natomiast
    znajduje sie skradziony przedmiot, a byly wlasciciel, ktory mieszka za
    granica jest zainteresowany odzyskaniem go. W tym celu nalezalo by
    powiadomic nasz policje, jest tylko male ale...

    ... co zrobic, zeby zlodziej lub jego ziomek nie zaczal sie na mnie
    prywatnie mscic - np przez pobicie czy gorsze rzeczy? Podejzewam, ze koles
    wie gdzie mieszkam, a przynajmniej zakladam, ze uzyskanie takich informacji
    to dla niego zadem problem. Jak doprowadzic sprawe do konca, nie
    nadstawiajac swojego tylka? W zasadzie to sam nie wiem z kim bede zaczynal
    wojne, bo ludzi na oczy nie widzialem - mam tylko ich adresy e-mail i nasza
    wspolna korespondencje obciazajaca ich, co nalezalo by przekazac policji.

    Ktos moze cos poradzic? bo jestem w kropce.

    pozdro

    --
    Zoltan