  • 1. Data: 2003-06-07 11:27:00
    Temat: serwisy RTV i ich naprawy
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam

    ok 2 m-ce temu popsul mi sie TV (po jakims czasie wieszal sie i nie
    reagowal na pilota ani na przyciski - mozna bylo tylko wylaczyc),
    zadzwonilem do RTV, aby przyjechali naprawic - przyjechal pan od
    serwisu - cos polutowal - zainkasowal 150 plz - i niby mialo juz
    dzialac - niestety - tv zaczal sie szybciej wieszac - a nawet czesciej
    przestal sie pojawiac obraz, tv zostal wziety do ich zakladu - przez ok
    6 tygodni, cos tam przy nim majstrowali, zostala wymieniona glowica -
    ale nadal sie pojawiaja problemy, teraz miala byc wymieniona jakas
    plytka - dzis dzwonie z nadzieji, ze wlasnie testuja i w poniedzialek
    bede mogl w koncu odebrac tv - niestety - sa problemy - mam isc w
    poniedzialek i dowiedziec sie jakie moga byc rokowania - w miedzyczasie
    dowiedzialem sie, ze po wymianie glowicy tv jeszcze gorzej sie spsul -
    w ogole nie reaguje na nic - nie da sie go nawet wlaczyc ;(,
    przypuszczam, ze moga zrezygnowac z dalszej naprawy tego tv - a teraz
    konkretne pytanie, czy mam prawo nie placic za usluge, ktora zostala
    niewykonana - chodzi mi rowniez o czesc (co prawda nie zalezy mi na
    nich), ale co mam zrobic w przypadku, gdy beda chcieli zwrocic gorzej
    popsuty tv i dodatkowo bede musial zaplacic za czesci? Czy prawo mnie w
    jakis sposob chroni?

    Dziekuje za jakiekolwiek porady.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))