  • 11. Data: 2007-09-07 11:31:40
    Temat: Re: samowola budowlana a prąd
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "AdamW" <A...@h...com> napisał w wiadomości
    news:fbr1k6$d0m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >A energetyka nie chce posadowić złącza wolno stojącego z licznikiem przy
    >działce? Budynek by ich nie interesował a później mozna by pociągnąć sobie
    >od złącza gdzie się chce bez jakichkolwiek zgód.

    Energetyka pewnie chce właściciela i przynajmniej zezwolenie na budowę.
    Teraz chyba wszystkie przyłącza kończą licznikiem przy działce. Z takimi
    spotkałem się w woj. mazowieckim.
    --
    Maluch

  • 12. Data: 2007-09-07 11:39:22
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > rodziny.W energetyce kazali mu przyniesc jakies zaswiadczenie z UG
    > tamtejszego, a tam powiedzieli mu, ze nie moga mu wydac takiego, bo to

    To nie robcie przyłącza do budynku, tylko przyłącze "budowlane"
    zakonczone w skrzynce na działce.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 13. Data: 2007-09-07 11:43:04
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    wiadomości news:6ec7r4-i31.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tyż prawda, zrobili promocję ;) , ale to w sumie dość wąski przedział...

    Przedział może wąski, ale jakie daje szerokie możliwości ;).
    --
    Maluch

  • 14. Data: 2007-09-11 05:10:20
    Od: "JanKo" <b...@m...inv>

    Gosia*30 nadaje:
    > W energetyce kazali mu przyniesc jakies zaswiadczenie z UG
    > tamtejszego, a tam powiedzieli mu, ze nie moga mu wydac takiego, bo to
    > samowowla budowlana.

    Zgaduję że tego domku nie ma na mapkach? Z doświadczenia wiem że jeśli
    geodeta naniesie ten domek na mapy to Energetyka, mając taką podkładkę,
    więcej już nic nie chce od Gminy. Z jednej strony "domków nie
    przytwierdzonych do podłoża" nie pokazuje się na mapach ;-) ale geodeta
    mierzy to o co prosi klient więc nie powinno być problemu. Innym
    sposobem jest założenie przyłącza do studni, niby do zasilania
    hydroforu, w celu podlewania ogródka... Zapytaj jakiegoś miejscowego
    projektanta-elektryka, on będzie znał wszelkie niuanse a prawdopodobnie
    i tak będzie potrzebny do zaprojektowania tego przyłącza.