  • 11. Data: 2011-05-19 20:43:11
    Temat: Re: sąd pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 20:51, Roman Rumpel pisze:

    > poprawka - nie od wyroku, a od upływu 7 dniowego terminu na wystąpienie
    > o uzasadnienie, czyli 21 dni od wyroku.

    Dzięki za poprawkę ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-05-20 06:28:03
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest z wyrokami w sądzie pracy
    >
    > [...]
    > 3. Czy w Sądzie Okręgowym Pracy konieczna jest reprezentacja przez
    > zawodowego adwokata?

    W Sądzie Pracy (dowolnym) nie ma obowiązku adwokata. Jdenak trzeba pamietac
    o procedurach. Przy apelacji w SO nie możesz przedstawiać dodatkowych
    dowodów i faktów - oznacza to ze powinieneś wygrać sprawe w 100% już w
    Sądzie Rejonowym - gdzie możesz również zaskoczyć stronę przeciwną nowymi
    faktami i dowodami na rozprawie. Możesz wymusić na Sądzie pewne działania
    zgłaszając zdanie do protokołu i sygnalizując że na jego podstawie chcesz
    wnieść zażalenie jeszcze przed wydaniem wyroku. Do takich sztuczek potrzebny
    jest adwokat przede wszystkim w Sądzie Rejonowym (oczywiście adwokat nie
    dupa). Jeżeli adwokat bedzie Ci sygnalizował abyś sie nie przejmował bo
    wygramy to przy apelacji to go postrasz że go zamordujesz jak nie wygra
    teraz w Sądzie Rejonowym.

    pozdr

  • 13. Data: 2011-05-20 10:41:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 May 2011 08:28:03 +0200, Danusia napisał(a):

    > Jeżeli adwokat bedzie Ci sygnalizował abyś sie nie przejmował bo
    > wygramy to przy apelacji to go postrasz że go zamordujesz jak nie wygra
    > teraz w Sądzie Rejonowym.

    Uważaj, bo Ci zaraz podżeganie zarzucą ;-PPP
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO: