  • 1. Data: 2002-08-16 23:10:45
    Temat: sad i wpis do krs...
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    ... otoz mam pytanko...
    ... aha.. witam wszystkich na wstepie :)
    ... a teraz to pytanko...
    ... we wrezsniu 2001 roku zlozylem wniosek o przerejestrownaie spolki z. o.
    o. z rhb do krs...
    ... ciagle sad odmawial mi wpisu bo brakowalo 'oswiadczenia wspolnikow o
    objeciu udzialow w podwyzszonym kapitale zakladowym'
    ... raz napisalem, ze to co chca jest w zalaczonym akcie not.
    ... potem wyjasnienie pisaeme
    ... takich sytuacji bylo kilka. poza tym z przyczyn nielazelznych kila krazy
    mijalismy sie z terminami co w efekcie dalo decyzje o odmiowie dokonania
    wpisu...
    ... teraz tak... zlozylismy apelacje... ale z powodu opoznienia wplaty pismo
    o odmowie przyjecia apelacji ylo 1 dzien wczesniej wydane niz moje z prosba
    o odnowienie terminu platnoci (zawieralo juz dowow wplaty)
    ... i teraz tak:
    ... albo wybramy apelacje i bedziemy mieli to co chcemy i sprawa sie
    zakonczy.. PYTANIE: ile trwa caly cyrk z apelacja?
    ... albo wycofujemy alepacje prosimy o zwrot tych 300pln i skladamy wnioski
    od nowa...
    ... ale jak sie okazalo akty notarialne sa starsze niz 6miesiecy wiec nie
    mogzemy ich zlozyc... co sie skonczy tym, ze aby je slozyc bedzie trzeba
    wydac pare razy tyle na notariusza zeby doslownie _przepisal_ stare uchwaly
    z nowa data.... w firmie od tego czasu nic sie nie zmienilo...
    ... pytanie: co mam zrobic?
    ... dziek iz gory za odpowiedz..
    ... czekac na ta alepacje czy skaldac wnioski? oto jest pytanie...
    ... pzodr. ..vai