eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosad grodzki, koszty sadowe, jak splacac zeby uniknac komornika › sad grodzki, koszty sadowe, jak splacac zeby uniknac komornika
    From: "bolo" <b...@n...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sad grodzki, koszty sadowe, jak splacac zeby uniknac komornika
    Date: Thu, 17 Feb 2005 01:30:07 +0100

    mam do zaplacenia 550zl kosztow sadowych (wlasciwie to kara+koszty) jakimi
    najmniejszymi kwotami moge im splacac, zeby nie skierowali spr. do
    komornika?
    babka w sekretariacie mowila ze musze systematycznie co miesiac, ale czy
    jesli bede wplacal po 1zl to wystarczy?
    10zl?

    nie chodzi o te kwote, tylko o sprawiedliwosc-wyrok jest kompletna paranoja,
    najchetniej bym dla zasady poszedl to odsiedziec, ale jako ze mam konto to
    mi komornik je zajmie.

    pozdrawiam
    bolo

    ps. tytul wplaty tez zamierzam adekwatny dac