  • Data: 2003-07-02 05:52:18
    Temat: rzecz ruchoma?
    Od: "Muzzy" <muzzy_co#NOSPAM#@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeszcze raz sie spytam, bo nie wierze ze nikt nie zna odpowiedzi na moje
    pytanie.

    Co to jest rzecz ruchoma?

    Czy definicja sprzedazy ratalnej:
    "sprzedaza na raty jest dokonana w zakresie dzialalnosci przedsiebiorstwa
    sprzedaz rzeczy ruchomej osobie fizycznej za cene platna w okreslonych
    ratach, jezeli wedlug umowy rzecz ma byc kupujacemu wydana przed calkowitym
    zaplaceniem ceny"

    w ktorej jest mowa o rzeczy ruchomej moze dotyczyc rowniez oplaty
    aktywacyjnej za podlaczenie internetu przez telewizje kablowa, kedy ta
    oplata jest rozlozona na 3 raty? Chodzi mi o to czy moge tu zastosowac
    przepis kodeksu cywilnego, ktory mowi o koniecznosci ustalenia dodatkowego
    terminu splaty raty?

    pozdr.

    Muzzy