eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworygor natychmiastowy/komornik/rzeczywistość/...i fundusz gwarancyjny › rygor natychmiastowy/komornik/rzeczywistość/...i fundusz gwarancyjny
  • Data: 2003-03-01 09:39:43
    Temat: rygor natychmiastowy/komornik/rzeczywistość/...i fundusz gwarancyjny
    Od: "news.acn.net" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    własnie wqygrałem sprawe w sądzie która ciągnęła sięprawie 7 lat...co
    ciekawe sędzine która tąsprawe prowadziła wykopali na zbity.....itd
    spór o kase.. wypłatka plus odprawka plus inne takie tam...
    i zdziwionyy jestem i nie bardzo rozumiem...
    cóz oznaczają te słowa..
    "z całej zasądzonej sumy tylo 490zł jestpod rygorem natychmiastowego
    wykonania..."
    to nie dosłownie ale tak jak zapamiętałem...
    reszta czyli jakieś 3 tys plus odsetki z 7 lat poprostu zasądzono i tyle..

    kłopot w tym że firmy nie ma..
    wsiąkła..
    została sprzedana i nowy właściciel jakoś jest nieuchwytny...
    zastępował go kurator...
    moja prośba o info
    1 cóż oznacza że tylko te 490 zł jest pod tym rygorem..
    2 skoro firma jest nie do od\nalezienia to kasy ne zobacze...
    jaka jest proce\dura przy starcie do funduszu gwarancyjnego???
    3 czy kompornik weźmie odemnie kjase z górki czy dopiero jeśli znajdzie
    klienta???
    ile tak naprawde zwróci mi fundusz gwarancyjny
    skoro z 3.5 tys
    1000 to pensja
    2000 odprawka
    500 ekwiw. za urlop...
    jak to wygląda w praktyce i czego się mogę spodziewać..

    Dzięlkki wielkie za informacje..
    Piotr Krupa