  • 11. Data: 2004-03-18 06:13:00
    Temat: Re: rozwód - od czego zacząć?
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: c3ac0b$jc8$...@n...onet.pl
    użytkownik: *a.* napisał(a):

    > nie musi, wystarczy odpis

    A o czym ja piszę? O zupełnym odpisie aktu małżeństwa. Wtedy nie są
    potrzebne odpisy aktu urodzenia zainteresowanych stron.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 12. Data: 2004-03-18 08:04:36
    Od: "Garfield" <g...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
    > W wiadomości: c3ac0b$jc8$...@n...onet.pl

    > A o czym ja piszę? O zupełnym odpisie aktu małżeństwa. Wtedy nie są
    > potrzebne odpisy aktu urodzenia zainteresowanych stron.
    > Big Jack

    Mi wystarczyl _skrocony_ odpis aktu malzenstwa. Odpisy aktow
    urodzenia stron w ogole ich nie interesowaly.

    --
    garf -- Piotr Zielinski pozdrawia -- Warszawa - Piaseczno
    g...@f...onet.pl, GG 4628417, tlen: d...@t...pl ,

  • 13. Data: 2004-03-18 14:29:55
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: c3bl96$rnm$...@p...warman.nask.pl
    użytkownik: *Garfield* napisał(a):

    > Mi wystarczyl _skrocony_ odpis aktu malzenstwa. Odpisy aktow
    > urodzenia stron w ogole ich nie interesowaly.

    Heh, co kraj, to obyczaj. Z drugiej strony, ja kompletowałem dokumenty
    w/g wskazań adwokata i głowy bym nie dał czy coś nie przedobrzył.
    Big Jack

    --
    //////