  • Data: 2002-07-30 23:17:34
    Temat: rozwod - kwestia podzialu majatku
    Od: <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    chcialem sie upewnic w jednej kwestii. prawdopodobnie niebawem ede musial
    rozwiesc sie z zona. wyprowadzila sie juz do rodzicow.
    mam mieszkanie w ktorym ona jest zameldowana, mieszkanie dostalem od rodzicow
    jako darowizne jeszcze przed slubem. mam pytanie czy w razie rozwodu kwestia
    wlasnosci mieszkania nie podlega dyskusji, tzn. czy ono jest moje, czy tez
    malzona mone roscic sobie do niego jakies prawo?
    nie przypuszczam, zeby byly jakies spory w kwestii podzialu majatku, ale
    chcialbym wiedziec co na ten temat mowi prawo.

    pozdrawiam,
    ma_e_niac