  • 1. Data: 2010-07-17 06:19:30
    Temat: rozwod a nakaza zaplaty
    Od: TheRain <t...@n...eu.org>

    Witam,

    Sad przyznal, iz mam zaplacic jakas kwote bylej zonie za koszty procesowe.
    Do chwili obecnej nie otrzymalem z sadu zadnego postanowienia rozwodu
    wraz z nakazem zaplaty.
    Mieszkam niestety z byla zona i teraz byla zona zabrala moje pieniadze
    kiedy bylem w pracy na poczet niby nakazu zaplaty i napisala pisemko ze
    to na poczet splaty dlugu.
    Czy to podchodzi pod kradziez czy tez tak moze zrobic przyjsc i wziasc
    moje pieniadze ?
    Jako ze jestesmy wlascicielami mieszkania (wlasnosciowe na kredyt) a
    byla nie pracuje to oplacam caly czynsz+wode za mieszkanie na moje
    nazwisko z mojego konta bankowego.
    Czy placa w ten sposob splacam bylej dlug ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-17 06:24:14
    Temat: Re: rozwod a nakaza zaplaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    TheRain pisze:
> [...]
    > Mieszkam niestety z byla zona i teraz byla zona zabrala moje pieniadze
    > kiedy bylem w pracy na poczet niby nakazu zaplaty i napisala pisemko ze

    Jesteś pewien, że w sprawie był wydany nakaz zapłaty? Może to było
    postanowienie/wyrok, który nie był doręczony, bo o to nie prosiłeś?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-17 06:29:25
    Od: TheRain <t...@n...eu.org>

    W dniu 2010-07-17 08:24, Liwiusz pisze:

    > Jesteś pewien, że w sprawie był wydany nakaz zapłaty? Może to było
    > postanowienie/wyrok, który nie był doręczony, bo o to nie prosiłeś?

    Chyba postanowienie bo to bylo podczas procesu ze sad zasadzil iz bym
    zaplacil koszty rozwodowe zonie w jakiejs tam kwocie.
    Zadnego nakazu nie dostalem.
    Czyli trzeba pojsc po odpis rozwodowy ?

  • 4. Data: 2010-07-17 06:34:44
    Od: TheRain <t...@n...eu.org>

    > Jesteś pewien, że w sprawie był wydany nakaz zapłaty? Może to było
    > postanowienie/wyrok, który nie był doręczony, bo o to nie prosiłeś?

    Jesli bylo to postanowienie tzn, ze byla to samowolka i kradziez
    pieniedzy z jej strony ?