  • 1. Data: 2006-08-03 17:05:14
    Temat: rozwód
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    Wiitajcie, chcialabym dowiedziec sie od kogos mam nadzieje lepiej
    poinformowanego jak dlugo trwa czekanie na termin rozprawy
    rozwodowej. Pozew zostal podobno zlozony juz okolo 3 miesiecy
    wczesniej i do tej pory nie jest znany termin rozprawy. Ma to byc
    rozwód bez orzekania o winie, nie ma dzieci. Drugie moje pytanie, czy
    jedna ze stron moze dowiedziec sie telefonicznie o terminie rozprawy ,
    czy konieczna jest osobista wizyta w sekretariacie sadu? Czy w takim
    przypadku wystarczy jedna rozprawa, czy zawsze sa dwie? Za odpowiedz
    z góry dziekuje.