  • 11. Data: 2003-09-26 06:44:11
    Temat: Re: rozwód
    Od: "millka" <m...@k...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Iza" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bknm2a$a35$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam !
    > Mam pytanie, czy do pozwu o rozwód nalezy koniecznie dołaczyć oryginały
    aktu
    > zawarcie małżeństwa czy wystarczy kopia poświadczona notarialnie?
    > Jakie są koszty procesu, a także jak dlugo trwa przecietny proces ( wiem,
    ze
    > to zalezy od wielu czynnikow ale mniejwiecej moze kots mi powie jak to
    > wyglada?
    > dziekuje
    > Izabela

    moj trwal krotko pozew zlozony byl we wrzesniu, pierwsza sprawa w grudniu
    (na swieta:() druga w lutym i koniec. a oplata zalezy od miasta chyba bo u
    mnie bez orzekania o winie 600zl a dolaczyc musisz orginalny akt .

    pozdrawaim
    glowa do gory to nie jest takie starszne jak by sie wydawalo. strach ma
    wielkie oczy ale warto
    millka